Mardröm

Usch. Hade en mardröm nu på morgonen som jag vaknade typ kallsvettig ifrån.

Jag, mamma, pappa och Karin var i Åre och det blir krig mellan Sverige och Norge. Särskilt Åre fjäll verkade bli väldigt attackerat eftersom de skjöt upp typ kanoner i backen där man åkte. Jag tvingade pappa att tjuvkoppla en bil så att vi kunde fly direkt. Planen var att fly in i Norge..(??????!!!!!) för tydligen var det bara södra Norge som låg i krig med Sverige medan norra Norge inte var inblandade. Så vi tar den tjuvkopplade bilen och börjar färden in mot Norge medan vi jagas av norska soldater. Som tur var så vaknade jag då av att min farbror öppnade ytterdörren. Tack!

Nu blir det Vinterstudion och skidor för hela slanten. Blir nog lite plugg och pyssel till det med! 

På tal om skidor; jag vill ha lagom med snö så att man kan dra ut ett gäng till Vok- eller Svaidestugan och ta ett spår eller två eller tre ;) Å sen efter det grillar man korv, dricker nyponsoppa, snackar skit medan man sitter och myser mot en solig vägg. Jag vill, jag vill, jag vill!  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0