Jävla fitt-dag

Den här dagen har varit den värsta på jäääävligt länge! Kommer bara skriva allt i punktform för om jag ska gå in på detaljer så kommer jag bara bli förbannad och helt uppriven igen.

  • Jag har frusit HELA natten trots att jag sov i morgonrock, två täcken och en yllefilt.
  • Där jag skulle hämta skottkärran som jag skulle slänga hästskiten i (fick mocka i stallet) var det glashalt. Jag ramlar och får kärran över mig. Den var tom men iaf. Ont så in i helvete gjorde det och jag har ett charmigt rösa/blå/lila-skimrande blåmärke på min vänstra biceps som bevis.
  • Ramlar av hästen då hon börjar busa under hoppningen. Landar på höger höft och nacke/huvud. Sedan dess har jag haft en dunkande huvudvärk.
  • När jag skulle raka benen så passar jag även på att raka av mig halva tumnageln vilket resulterade i högljudda vrål och en dusch som såg ut som Stockholms blodbad.
  • När jag skulle hämta ut mina p-piller på Kronans Droghandel på Skarphäll så var dom slut! Fick därför åka in till apoteket på öster alldeles finnig, ful, osminkad, och med ett otvättat hår (kunde ju inte tvätta det eftersom det då skulle bli rött av allt blod).

Nu sitter jag här och har panik över både biologin och engelskan. Men orkar inte göra ngt pga huvudet. Fun!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0