Inte helt kry

Var på en trevlig middag igår ute hos Adams mamma i Hangvar. Hon är så grym på att laga mat! Under hela min uppväxt har jag fått det inpräntat i skallen att kött ska vara genomstek och inte det mista rött - för då dör man. Därför har jag älltid blivit serverad genomstekt kött även fast jag ÄLSKAR lite smårött kött, och det får man alltid hos Adams mamma =)


Halsen är fortfaranden dum och förkylningen med. Magen är inte helt bra, det har jag fått bevis på idag. Tror inte riktigt att jag är helt frisk eftersom jag sov mer än 12 timmar inatt, vilket det inte är vanligt att jag gör allrahelst när jag har sovit ca nio timmar under varje natt denna vecka.

Ikväll blir det mer middag, denna gång hos Adams far ute i Kräklingbo. Det blir nog trevligt det med =) 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0