Indisk mat

Skrev faktiskt ett inlägg igår men precis när jag skulle publicera det så dog internet. Detsamma hände idag! Då tappar man liksom sugen...Dock så har jag fått en nätverkskabel av farbror så att jag iaf har tillgång till internet. Dock så kan jag bara sitta vid skrivbordet eftersom sladden är för kort för att nå till tv-soffan.

Gårdagskvällen var iaf nice. Indisk mat och sedan film uppepå det. Har aldrig ätit indiskt förut, men det var nice. Tog kyckling i curry sås. Lagom starkt =) 


Imorse vart det lite träning och sedan TV-tittande. Har ikväll även lyckats skriva ihop labbrapporten i fysik. Fattar inte ett skit om vad jag har skrivit, men förhoppningsvis genomskådar Jakob inte det ;) Hehe

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0