ett jobbigt avbrott

Låg i sängen under två täcken och en yllefilt och frös som satan. Men ändå hade jag det ganska mysigt tills dess att jag insåg att jag hade missat ladda ner avsnitt 10 av DH säsong 7. Gud vad förbannad jag blev på mig själv! Efter ett rafflande slut på avsnitt 9 så kunde jag ju inte bara lägga datorn ifrån mig och dessutom är jag inte det minsta trött. Så tänkte slänga på avsnitt 10 direkt, men det fanns inte! Så jag blev tvungen att gå upp ur sängen, frysa ihjäl innan badrocken kommit på, och slå mig ner vid skrivbordet för att koppla in datorn till nätverkskabeln och påbörja en nedladdning. Detta är ju det enda stället jag kan sitta på och ha internet i min lägenhet för tillfället. Det suger. Men men. Nu har  det gått typ fem minuter och avsnitt 10 är nedladdat. Yey! Jag återgår till sängen.  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0