Det går bra nu

Fan det känns bra nu!

  • Baldejten (James) lade jag beslag på i höstas.
  • I måndags var jag och mamma och kollade på tyg till balklänningen. Vi hittade ett väldigt fint som jag har bestämt mig för att ha.
  • Igår ringde pappa och sa att han har fixat en silvrig, tror jag, Volvo C70. Ehhh...NICE!!!)

    Är det bara jag som tycker det är coolt att den fäller ihop sig själv och lägger taket i (typ) skuffen? =D
  • När jag och några andra brudar var var och käkade på Märthas Café igår, eftersom Jessica fyllde år, så stötte jag på min släkting (typ) Kristina som stod i kassan. Och vips så var hon tjinge-lingad som håruppsättnings-fixare samt sminkös.
  • Idag efter skolan träffade jag min balklännings-syuppare och disskuterade klänningen med henne. Till på måndag så ska hon ha ritat mönstret så att hon kan börja sy.

Nu återstår bara ett par skor och en kuvertväska! Men det känns som piece of cake jämfört med allt annat! Great!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0