Snorbies

Var och tränade imorse. Melodifestival-pass. Tror seriöst aldrig att jag har varit så svettig i hela mitt liv som jag var när jag klev av cykeln efter 45 minuters cyklande. Dock var jag mycket lägre ner på "svettighets-skalan" jämfört med brandmannen som satt och kämpade till höger om mig. Det rann på honom, det rann på cykeln och det var en stor pöl på golvet. NICE!! 

Har sett på skidor resten av dagen och gjort lite engelska. Ska börja öva på läxan som vi fick i ridning också. Namnen på hästens muskler samt hästen skelett ska läras in till på måndag. Funderar på att ta en kopp kaffe snart. Är ganska trött. Sov inte så mycket inatt. Låg vaken i drygt tre timmar och spelade Snorbies. 

Grymt jävla bra underhållning! 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0