Serie på lektionen

Sådär ja! Biologiprovet är avklarat och det kändes väldigt bra, så det var ju skönt =) Fast man vet ju aldrig. Sist jag tyckte att det gick bra på ett av Tildes prov fick jag G så...hahaha..Väntar ivrigt på resultatet iaf! =)

Har även på morgonen haft en helt obegriplig genteknik-lektion. Vi skulle klippa sönder DNA typ. Dock inte i verkligenheten utan vi fick göra det på datorer.. Nästa gång ska vi göra det på riktigt. :S Men förutom att jag har haft jävligt ont i huvudet hela dagen så har den varit helt okej hittills! =)


Skulle ha engelska nu. Hade planerat att framföra mitt tal, men jag var den enda som var redo att göra det och eftersom jag inte vill vara först så skiter jag i det och gör det imorgon också. Engelskalektionen spenderas istället med ett avsnitt av SATC i korridoren på en hård bänk.

Klockan 13.15 vanaks det genomgång av InDesign och sedan ett projektmöte med en fin-fin grupp!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0