Sämre kan man ha det

Japp japp. Måndag. Soft, eftersom jag endast har ridning =) Och börja skolveckan med tre timmar i stallet är inte heeeelt fel =) Värre Ind.val kan man definitivt ha!  

Först skulle massa hästar ut i sina hagar. Lite stö skulle strös ut i de mockade boxarna och sen kunde vi börja göra iordning hästarna för ridning. Mina fingrar höll på att förfrysa, har ju inte världens tjockaste ridvantar...Faktiskt så är mina fingrar inte helt återställda än. De ömmar liksom och sticker/svider. Iaf gick lektionen bra och mina skänkelvikningar vart asbra!! =D =D

Har även hunnit med ett studentmöte. Vet inte vad vi kom fram till direkt, förutom att vi spikade temat. Men lite framåt gick det iaf! (Tur det). Pratat med syster ett tag också. Myysigt! =D

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0