Otur?

Jajjemän! Nu har jag varit och hämtat min studentmössa på Maxi! Den dyraste jävla mössan som jag någonsin har köpt och någonsin kommer att köpa. Inte ens min Peak Performance-mössa kostade hälften så mycket som den. Men oj så snygg den är! Studentmössan alltså. Den ligger nu i tryggt förvar i plastpåsen, i tygpåsen, i kartongen på mitt köksbord.
Har jag testat den? Nej, för jag har hört att det betyder otur att ha den på sig innan det verkligen är dags!
  

Otur...

Tydligen var det min tjocktröja som har anlänt hem till pappsen. Vore det inte mer miljövänligt att skicka allt i samma paket. Eller?? 

Provningen av klänningen gick SKITBRA! Den börjar växa fram nu och jag gillar den! Synd att man inte hade större bröst bara. Då hade den varit ännu snyggare.


Nu ska här drickas kaffe.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0