Mariekex med vädertankar

Hur kunde jag glömma att Mariekex är så gott? Ett riktigt okomplicerat kex men med en galet god smak! De är perfekta att äta alldeles naturella men om man vill lyxa till det så kan man bre lite smör på. Superdupergott!   


Nu har jag dock inget smör i kylskåpet så det får bli utan helt enkelt. Men som sagt, det går lika bra!

Även idag har snön fortsatt att ramla ner från himlen. Jag gillar snö. Det är mysigt och lyser upp i vintermörkret och dessutom kan man åka skidor och pulka på det. Men, det börjar redan bli svårt att mötas två i bredd på Kittelgatan...och varje gång jag ska parkera här är jag livrädd för att jag ska komma för nära och fasta i de stora snövallarna på sidorna...Så mer snö vill jag inte ha nu.

Dock vill jag inte att snön ska försvinna redan..för jag hatar slask och snögubbeväder!! Men lagom tills man drar till Umeå så kan det få börja töa så att allt är borta när man kommer hem. Detta hade varit nice! Så tills dess så hoppas jag på minusgrader och solsken!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0