Jagad av gerillasoldater

Jajjemän! Dags för mardrömmar inättras igen. Precis som alltid drömde jag om krig. Dock inte andra världskriget denna gång, utan i nättras var jag jagad i skogen av en helt flock gerillasoldater, typ. Trevligt? Njaaa...  
 g
Därav anledningen till att jag inte sov så mycket inatt. Kunde först inte somna, så det dröjde säkert till kl 01.00 innan min hjärna slockade. 4.5 timme senare vaknar jag alldeles kallsvettig typ och tror att jag har en gerillasoldat i sovrummet som ska skjuta ihjäl mig. Ni vet en sådan där hemsk avrättning ruskigt nära håll.

Ridningen idag gick bra. Vi hoppade och JAG RAMLADE INTE AV!! Stående ovationer!! :D Jag gillar verkligen vår ridlärare Åsa. Till skillnad från min förra ridlärare Ing-marie, är Åsa snäll och har känslor. Det är jag som sagt inte direkt bortskämd med att ridlärare har...

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0