Egoboost

Fy fan vad skönt med torsdagskväll! Idag framförde jag mitt tal om bomullsindustrin igen och det gick superduperbra! Kände att jag verkligen hade jobbat mycket med betoningar och inlevelse så om jag inte höjer mitt betyg så vet jag inte vad!

Jag hatar att ställa mig inför klassen att snacka. Särskilt på engelska och särsklit när folk från a-klassen sitter och lyssnar. Men det känns så oerhört bra efteråt! En riktig egoboost!

I övrigt har dagen flutit på bra. På fysiklektionen hade vi betygsnack. Jakob sa att jag verkade ointresserad av fysik. Man ba: "Va?!?! Vad är det du säger? Ointresserad av fysik?! Jag?? Aaaaaaaalrig!" ;)
När jag kom hem från skolan städade jag lägenheten, min vanliga torsdags-sysselsättning =)


Imorgon står endast en lektion på schemat! På eftermiddagen ska jag ut och lämna en massa jobbansökningar runtom i Visby. På kvällen väntar firande för min kusin Emma som fyller 12 år. Det blir pizzabuffé och tårta!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0