Chokladbegär

Nu har min dator slocknat och blivit totalsvart två gånger inom loppet av typ en timme. Kanske är tid att lägga över allt väsentligt på min externa hårddisk? Kan vara en bra idé! Samt be pappa att köpa mig en ny laptop som han har sagt att han ska göra? Karin fick ju en när hon gick på gymnasiet. Jag har snart gått ut gymnasiet utan att ha fått en data! 



På onsdag ska jag få prova min balklänning. Asså tänk om den är skitful, vad fan gör jag då? Skriker, gråter, river sönder den? Den som lever får se helt enkelt. Jag hoppas dock att jag kommer älska den =)

Fick ett enormt chokladbegär för ett tag sedan och improviserade ihop ett chokladbollsliknande recept bestående av de ingredienser som finns i riktiga chokladbollar som jag hade hemma: kakao, havregryn, socker och vatten (ist för kaffe). De blev faktiskt riktigt goda!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0