Behöver jag ens?

Behöver jag ens säga att jag har galet ont i halsen? Har även fått en ytterst trevlig slemklump som sitter där och förhindrar lite av min andning.. Trevligt! Är så jävla trött på detta halsonta! Vill kunna träna igen, vill kunna svälja klokt, vill vara återställd tills vi åker till Umeå! (gärna någon dag innan också)...

Insåg att det typ inte är några skidtävlingar på TV idag. Besviken ;( Hur fan ska man då överleva eftermiddagen??? Plugg utan Vinterstudion. Igår typ vann Johan Olsson, precis som han gjorde förra helgen med! Grymt!! =D
Johan Olsson efter lördagens världscupsseger.


Nu ska här skrivas om minnet, och vad man kan göra med det.



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0