Wihiiie!

Wihiiie! Intervjun gick väääääldigt bra och jag ska provjobba imorgon! :-D Hehe! Jag var den allra siste som sökte jobbet men ändå var jag den som hon tog in först på intervju. Vet inte ens om hon tog in någon mer? Höhö! Känner mig förbannat bra! Och dessutom är hon såååååå trevlig! =D 
Så nu återstår bara att se om hon tycker att jag sköter mig och om jag tycker att arbetet är roligt. Sedan är heltidsjobbet mitt. Moahahahaha! 
 
Fikan med Frida var underbar den med! Jättekul att få se människan igen! Vi tog en fika på Waynes och snackade om allt mellan himmel och jord! I oktober drar hon till London för att gå en bartenderkurs! Ballt! Så sen får hon komma hem och blanda goda drinkar till mig! Hehe :-) 
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0