Tragedi?

Hahahah, är detta inte nästan lite tragiskt? Det har gått ca 9 timmar sedan jag skrev mitt förra inlägg. Är mitt CV klart? Njaaaaa, inte riktigt. ;P 9 timmar har gått och jag är inte färdig. Pinsamt? Jo, en aningens tycker jag allt! Måste dock klappa mig lite på axeln och säga att jag har styrt upp texten bra! Men som vanligt antar jag att jag skriver lite för mycket och lite för ingående. Men men. 
När CV't är klart måste jag ännu skriva en del personliga brev till lite olika yrkesområden. Tex ett för caféer, ett för restauranger, ett för affärer osv. Jaja, har ju ändå inget annat för mig så jag ska väl inte klaga? ;) 
 
En annan pinsam grej var att jag typ totalt har glömt bort hur Word fungerar! Kan kanske också bero lite på att jag numera har Word 2010 och inte Wod 2007 som jag har haft under hela gymnasiet. En liiiiiten omställning mellan de olika versionerna är det allt! 
 
/Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0