To-do-list

En ny dag har grytt och jag har fått en del gjort! Känns bra men jag har en hel del kvar..
 
Dagens to-do-list:
  • Dammsuga ur bilen (har typ ett ton björkfrön där...)
  • Hacka bort lite rävsvansar i två rabatter (Redan gjort! Hoppas jag fick bort ogräset och inte de riktiga blommorna...) ;) 
  • Ta in ett par skottkärror ved (Boooooooring och fullt med spindlar!)
  • Tvätta klart (Snaaaart klar! Då ska det bara torkas och strykas) 
  • Skriva klart CV't och några personliga brev med olika inriktningar (CV't är klart, kvar återstår bara personligt brev till caféer, restauranger och apotek)
  • Baka tigerkaka (kan bli svårt då vi inte har några ägg hemma...) 
  • Fixa till lite i mitt sy-rum (MÅSTE bli klart!)
  • Sortera lite receptblad och sätta in i pappas pärmar (redan gjort! Blev sugen på att laga en massa mat!) 
  • Rensa bort lite gamla blommor ur en del rabatter (Redan avklarat. Piece of cake, men blommorna i fråga var sjuuuuuukt kladdiga! 
 
Kanske ska bege mig ut på en promenix lite senare med! :) 
 
/Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0