Plötsligt händer det

Ibland kan chefen överraska! På min lastpall idag låg en High Five och väntade på mig med texten "Så skall en bil se ut! Varsågod". Vi hade ju en liten tvätt-incident, hon, jag och Andrée, i går. Att bli väckt 08:54 igår morse och ha en svidig chef i andra ändan var inte så jätteroligt...men men. Nu var hon på gott humör iaf...tack och lov!
 
Idag var jag och förde oväsen i Othem, Boge och Slite typ. Hyffsat dött. En trevlig tur men den gav inte så bra ikväll. Imorgon ska jag ut till Vänge, Ardre och Ljugarn och ditåt. Lång tur! Pust. Ledig på tors iaf och jobbar förodligen sista dagen på jobbet. 
 
Gjorde årets första äppelpaj på egenskördade äpplen idag. Älskar kombinationen av äpple och kanel! Supergod blev den såklart! 
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0