Lycka!

Hahahahhaha, detta var ju lite komiskt :P Nästan exakt efter det att jag hade publicerat tidigare inlägg så hör chefen av sig och säger att det ska bli skitväder och att om jag vill vara ledig idag så får jag det.
Givetvis hängde detta inte bara på vädret utan hon hade redan innan tvekat på om min tur idag verkligen skulle behöva köras. Detta eftersom sommaren snart är förbi och då behöver de flesta turerna inte gå varje vecka. 
 
I vilket fall som helst så är jag galet lycklig just nu över att inte behöva jobba! :-D Så  nu kan jag aggera soffpotatis två dagar i rad! Tjohoo!! =D =D Kl 13.00 (tror jag att det var) är det dags för hästhoppning. Gissa vem som kommer sitta som klistrad! :P 
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0