Inget utöver det vanliga

Kanske är läge för en lite uppdatering? Har dock inte hänt ngt häpnadsväckande. Jobbat onsdag, torsdag och fredag. I måndags var jag och Adam på middag i Slite. I tisdags fyllde moffa år, 78 om jag inte minns fel. Så då vart det lite födelsedagsfika med mamma, mummo, moffa, moster Eva och hennes sambo Catalino. 
 
Igår innan jobbet mötte jag upp mor min på stan. Vi gick på Café Amalia och tog varsin sallad. Lax med färskost. Gudomlig! Kan inte släppa hur god den var!
Varken mamma eller jag har varit där innan så det var kul att testa ett nytt ställe. Och efter det goda betyget på maten så kommer jag garanterat att återkomma dit! 
 
När jag har haft tid över har jag tränat, sett på OS och även fastnat om en ny serie, Hart of Dixie, som Daniela har nämt ett antal gånger ;) Men nu fattar jag varför - den är svinbra!! 
 
/Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0