Hej hej

Sådär ja! Sista Mördarturen är avklarad. Måste dock erkänna att den inte kändes lika jobbig nu som den har gjort de tre tidigare gångerna. Man blir väl härdad antar jag! :P Blev däremot inget nytt rekord vad gäller kunder eller glassförsäljning. Men jag slog både Andrée och Gitten. Moahahahaha :-) 
 
Nu sitter jag hos pappsen och ser på OS. Inte helt fel, inte helt fel! Sverige fick ju sitt första OS-guld idag! Äntligen! :) Tyvärr satt jag ju i glassbilen då allt avgjordes men jag har kollat repriser nu och blivit uppdaterad. Det jag längtar efter mest under dessa Olympiska Spel är att få se Rolf-Göran Bengtsson hoppa med Casall.
Tror starkt på dem :-) 
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0