Fobier

Sådär ja! Nu är jag klar med allt på min lista, förutom punken som handlar om att ta in ved. Anedningen till varför jag inte har genomför den är faktiskt glasklar och en helt klart godtagbar ursäkt:
 
För att kunna få in veden från harvboden till källaren måste jag transportera den i en skottkärra. Skottkärran står i ladugården. På handtaget till ladugården sitter en GIGANTISK spindel och väntar på byten (såsom 19-åriga blonda tjejer som ska ta in ved) i sitt äckliga nät. 
Som ni kanske anar, så hatar jag spindlar! Eller jag hatar dem inte, eller jo det gör jag. Men mest är jag dödligt förskräkt för dem och har en enorm fobi.
 
På tal om fobi, så har jag ytterigare en fobi som nog inte är fullt lika vanlig som spindelfobin, nämligen en fobi för tröskar. Det är HELT säkert! Jag är skiträdd!! 

Terry Slotter från Bilar  
 
/Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0