En bra affärsidé?

Sitter och väntar med spänning. Antingen ringer Birgitta, eller så ringer hon inte. Om hon ringer, bör hon göra det inom den närmsta timmen eftersom samtalet kommer innebära att jag ska jobba idag. Köra glassbilen. Jag vill inte att hon ska ringa.
 
Idag har det inte hänt så överdrivet mycket grejer. Jag har sytt klart innerpåsen till vetekudden jag håller på att göra. Själva ytterfodralet sydde jag hos mamsen igår. Det som återstår innan detta projekt är klart är att fylla innerpåsen med vete och sedan sy igen. Därefter är min första egengjorda vetekudde klar! :-) 
Kanske ska massproducera vetekuddar och sedan sälja? Hehe, en affärsidé som fungerar? Vad tror ni? ;-P Vete får jag ju gratis från pappa och tyg och tråd kan jag nog pruta till mig lite från farmors gamla textilbutik :-D 
 
Var ju i Roma igårkväll. Det var trevligt. Vi åt mat, snackade skit, sydde, såg på Robinson och drack te och åt kladdkaka. Mumisigt! 
 
/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0