Studentplaneringar

Fredag. Finally. Sju veckor kvar till studenten. Soft.

Idag hade vi ett krismöte angående vårt vagnstema. Tydligen dög det inte längre när några kom på att det kommer ta lång tid att genomföra. Så nu har vi ett nytt tema som jag är övertygad om att det kommer bli skitfult. Jaja.

Har planerat min studentmottagning idag. Skönt att ha lite klart iaf. Den kommer gå av stapeln den 10 juni här på Kittelgatan.

Har även eventuellt hittat mina skor till balen. Mamma och Karin tycker absolut att jag ska köpa dem. Jag var dock lite tveksam till priset...Men men, det är ett bra märke så skorna kommer hålla länge. Enligt Karin iaf. Ska nog köpa dem imorgon.
I och med att jag har skorna typ klara så innebär det att jag kan få min balklänning snart. Wiiiiie :-) Men tänk om den är skitful. Haha.

Måste ännu komma överrens om vem jag vill sitta brevid på balen (förutom James då). Fan vad svårt!! :(

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0