Precis som Robert Wells!

Sitter hemma hos pappa. Han står i köket och lagar mat. Det blir en påskmiddag typ. Har inte ätit ett enda ägg (eller annan påskmat för den delen) denna påskhelg så det fick bli ändring på det.


Kallt är det också. Höll nästan på att förfrysa då jag steg in i köket. 16.9 grader. Inte mycket att jämföra med mina behagliga 25 :-D Hehe.

Medan pappa har hållit på att sälja av lite grejer ute på gården (bla annat harven och såmaskinen som han inte har någon användning för längre) har jag spenderat eftermiddagen inomhus. Tvättat, försökt strukturera upp lite i mitt "syrum" som pappa har fixat iordning. Visste dock inte var jag skulle börja så jag klev in, tittade mig omkring, suckade, steg ut, stängde dörren och gick därifrån med förhoppningen om att det kommer vara snyggt och prydligt imorgon!


Hittade även min altblockfljöjt långt nedstoppad i en låda. Moneterade ihop den och spelade en visa eller två från mina flöjtböcker. Fan, man kommer ihåg mer än vad man tror alltså! För att inte ha spelat sedan typ åttan så var jag grym! Kunde ju nästan jämföra mig med Robert Wells, fast på flöjt! :-)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0