Misstag eller ej?

Fick tråkigt i pluggandet så bestämde mig för att göra ett inlägg till :-) Dock vet jag inte riiiiiktigt vad jag ska skriva så bered er på att det mest kommer bli en massa blaha istället för något vettigt!:D
Jag vet att jag har sagt det förut men jag säger det igen; jag kommer äta ihjäl mig på allt påskgodis! Inte bra :( Tur att man var och spinnade imorse :)
Funderar på om man ska ta och göra en kopp kaffe. Snabbkaffe såklart. Får verkligen inte till det med kaffebryggaren! Den vill inte ge mig gott kaffe...så jag kör numera med snabbkaffe.
Kan inte bestämma mig för om jag har gjort ett misstag eller inte. Köpte nämligen senast Ica Basic snabbkaffe, typ 750g för 24 kr. Detta smakar inte alls lika gott (om nu jag kan säga att kaffe smakar gott) som nescaffes lyx-kaffe. Lyx-kaffet kostar dock typ dubbelt så mycket och man får endast hälften så mycket kaffe! Sååå...misstag eller inte?
Gud vilket givande inlägg känner jag. Kom fram till absolut ingenting. Förutom att jag äter för mycket godis!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0