Långfredag

Påskhelgen har börjat - den långa fredagen är här. Jag kommer ihåg hur mycket jag hatade denna dag när jag var liten. Haha, jag fick typ inte göra någonting ;)

Sitter och har grymt tråkigt. Borde plugga. Försöker plugga. Det går inte framåt. Men va fan! Det är liksom skitsvårt att formulera hjärtats evolution! :(


Klockan två är det fika hos mummo och moffa. Trevligt =) Mummo fyllde ju år tidigare i veckan. Förhoppningsvis kommer jag få ett till påskägg. Denna gång av mamma =) Hon ska få ett av mig med, plus ett exemplar av vårt proejktarbete. Gav ju pappa ett igår. Han blev superglad och var jäkligt imponerad måste jag säga! Kul! =D 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0