Kackel i grönsakslandet

Fikan var trevlig. Dock har jag än en gång kunnat konstatera att moffa är en jävel på att snacka. "Kackel i grönsakslandet" som mamma brukar säga. Hälften har man redan hört och den andra hälften handlar om fordon eller andra motoriska grejer som man har noll intresse för

På tal om "Kackel i grönsakslandet", har jag läst att det typ ska komma fler Pettson-böcker! Hur underbart är inte det??

Så mycket godis som jag har fått denna påsk är inte hälsosamt på långa vägar. Och ändå har det ännu inte varit den oficiella påskägg-givar-dagen, den är ju imorgon!

Igår fick jag ett stort ägg av pappa. Idag fick jag ett ägg till av mamma. Dock så fick jag en godispåse av Loket också med förklaringen; "Allt gick inte ner i ägget..." Som om inte det vore nog fick jag en hel påse med naturgodis också! Undrar hur jag ska få på mig balklänningen sen? :S

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0