Intervju och göra stan

God morgon världen!
Har arbetsintervju om en timme. Spännande!

Därefter ska jag ringa lite samtal och göra ett par ärenden på stan. Ska bland annat gå införbi farmors tygaffär (hon äger den inte längre men hon startade upp den) och se om jag kan få hjälp med min studentklänning. Kljolen är ju en aningens genomskinlig så får hoppas att hon har lust att sy in en underkjol.


Ska även köpa ett grattis-kort till Karin som jag och pappa ska skicka då hon fyller år nästa vecka. Å självklart ska jag ju kolla efter vita skor till balen, samt en vit kofta, och smycken. Hittade massa fina matchande smycken av Snö of Sweden på en hemsida. Kostade dock 600-650 kr tillsammans. Vet inte om det är värt det. Fast å andra sidan är 650 kr för ett par örhängen, ett halsband och ett armband från Snö..jävligt billigt. Så kanske slår till ändå =) De är ju ganska neutrala så jag kan ju ha dem ofta även efter balen =)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0