Hemglass

Har typ precis nästan kommit in i lägenheten och hunnit landa. Fick städa ut frysen ordentligt för att få plats med 5 kg glass/glass för 400kr/48 "styck-glassar". Fick ju nämligen glassbilens "jättemix" som betalt för dagens timmar i glassbilen.


Inte helt fel måste jag säga! Nu innehåller dock drygt halva min frys en massa onyttigheter. Safe!

Det var alltså Hemglass som jag var på intervju hos igår. Allt gick jättebra och jag fick erbjudande om att hänga med Patrik idag på hans tur. Så kl 15:15 infann jag mig vid Hemglass i Visby och ett tiotal minuter senare drog vi iväg. Patrik styrde bilen mot Hemse. När Hemse var avklarat drog vi vidare till Rone och Ronehamn. (Jävlar vad kor och vad det luktar kor i Rone! Sorry Elin ;) 

Jag fick även köra mellan ett par stopp. Ni som har sett min bil vet ju att den är ganska liten så det var en enorm omställning att gå från min lilla Starlet till den gigantiska glassbilen!! Men kul var det och det gick faktiskt bra. Även när jag skulle backa in på någon uppfart! =D Egobooooooooost! ;D
51 stopp senare var klockan 21:00 och vi stryde tillbaka mot Visby. Så nu ska jag bara köra en tur med den andra delägaren och hoppas att hon är lika nöjd med mig som Patrik var ;-)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0