Ekonomi

Så nu har man ju varit riktigt duktig! Anmält mig till lite olika universitetutbildningar, fått koll på mitt tele2-abonnemang och kanske förstått mig på mitt visa-kort. Kanske. Eller nej. Typ inte.

Har även deklarerat idag. Men vet inte om jag har ngn e-legitimation. Vill inte bli vuxen! Vill inte ta ansvar för min ekonomi och mina bankkonton och fonder och aktier. Undrar om mamma och pappa har lust att göra det hela livet ut? =) Typ följa med mig till banken för att översätta vad det är som tanten bakom disken säger.. Asså jag fattar liksom ingenting av ekonomi. Det är så jäääääääääääääävla tråkigt.

Pappa gjorde ett gott försök till att lura mig idag. Fick ett sms: "Det är hasighetskontroll vid bastun." Man ba; HAHAHAHA sure ;) Kul att han försöker iaf! ;)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0