Vidgar mina juice-vyer

Var precis och handlade på maxi. Behövde riskakor! Och lite annat också förståss. Typ rökt påläggsskinka...
Det var extrapris på juice så jag tog mod till mig och kände för att vidga mina vyer, pröva mina vingar och bryta den vanliga trenden: att köpa apelsinjuice med frukkött. Istället kom jag hem med dessa smaker:
 
Apelsin, passionsfrukt, kaktusfikon och apelsin, persika, mango.
Spännande att testa något nytt. Hoppas bara att de smakar gott =)

Blev även en förpackning med grädde som hamnade i min matkasse. Insåg att jag hade en massa ägg i kylskåpet som snart blir gamla, så i eftermiddag ska det göras glass och maränger tänkte jag!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0