Växvärk?

Har ont i hela kroppen. Känns som "växvärk". Eller var det bara min mamma och pappa som sa att jag hade "växvärk" när jag hade ont i kroppen, när jag var yngre? Drygt 10 år.

Var ute i Roma idag och agerade kattvakt åt Lotta. Mamma är ju på Fårö eftersom det är Fårönatta denna helg. Har matat och rastat Lotta litegrann och så lånade jag mammas tvättstuga för att slänga in ett par maskiner tvätt också. Under tiden som tvättmaskinerna var igång så passade jag på att räkna lite fysikuppgifter. Känns som om man har fått lite gjort, även om jag skulle kunna vara mycket mer effektiv. 

Åkte sedan vidare till Mästerby där jag lämnade lite utklädningsgrejer som jag hade under skolfotot. Passade på att leta reda på mitt underställ så att jag inte ska behöva frysa ihjäl på ridningen på måndagmornarna. Det är ju sjukt kallt att bara sitta och glo i ridhuset när den andra hälften av gruppen rider...

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0