C-vitamintillskott

Nu kan vi till och med konstatera att Jacobs fysikprov inte kommer vara vare sig roliga eller lätta. Damn!

Efter denna  hemska mardröm gav jag mig ut på jakt efter en ridjacka. Det blev ett besök på Granngården och ett på Dharves. Hittade en riktig fining på Dharves så tror nog att jag kommer återvända dit och köpa den nästa vecka! =)

Har genomfört våra två hemlaborationer i kemi. Var tvungen att dra till maxi för att köpa lite kosttillskott i brustablettform så herre jävlar vad C-vitamintillskott med smak av jorgubb som man har fått i sig idag ;)  

Ville ju inte att tabletterna skulle gå till spillo så jag drack ju upp alla vattenglas, hehe ;)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0