Trött

Är så sjukt trött. Har varit det hela dagen. Somnade inte förrän halv 2 om inte senare.

Dagen har bestått av kemi, fysik och projektarbete. Tycker att fysiken är så mycket bättre nu ön vad den var i tvåan. Nu förstår man ju faktiskt och dessutom är det mycket roligare! Eller mycket, var väl kanske att ta i. Man kan iaf ta sig igenom en lektion utan att dö nu...

Måste dra och tanka också. Och köpa ett kort på friskis och svettis. Blir tre månader med spinning och jympapass tror jag =) Dessutom måste jag ha godis!! Det är inte varje vecka som det är 4.90 kr/kg på maxi! ;) Är även sugen på att smaka den nya marabou chokladen.

Även fast jag tror att jag inte kommer tycka om den så måste jag smaka ändå :)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

Spar en ruta till mig :P vill också veta hur den smakar :P

2011-09-30 @ 17:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0