Superdupermegaglad =D

Jag och Jessica överlevde spinningen! Det var dock jävligt svetigt och extremt jobbigt för benen. Svårt var det också att veta hur hårt man kunde gå ut för att orka ta sig igenom hela passet =) Men vi lyckades utan att varken spy, svimma eller trilla av cykeln! Blir nog så att jag kommer köpa 3månaderskort på både spinning och jympa så att jag har något att göra! =)

Blev superdupermegaglad förut också!! Igår skickade jag ett mail till en som syr upp balklänningar och frågat om hon hade tid och möjlighet att sy min också. Idag fick jag svar och hon sa att hon gärna gjorde det! ASNICE!!!! Så hon bad mig leta efter lite bilder och tänka på hur jag vill att den ska se ut. Nu blir det till att samla inspiration!

Karin och hennes kompisar på balen 2008 =)

Med balen kommer ju också den stora frågan; Vem fan ska man gå med? :S

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0