Skype och vågor

Tänka sig att jag överlevde Skype-presentationen! Gjorde den idag i skolan eftersom då kunde Peter fixa allt åt mig och jag behövde inte oroa mig för skypes funktioner och att ringa upp honom (vilket är det läskigaste typ!).
Dock så gav han oss en klurig grej till på ons. Vi ska göra en två minuter lång presentation om ett rum i vårt hus. Men! Man ska förvirra lyssnarna så att de inte förstår direkt vilket rum det är man snackar om. Typ göra lite avledande manövrar och sånt klurigt.

På fysiken var det labb som stod på schemat. Vi lekte lite med vågor =)  

Både transversella och...

...longitudinella.

Kan säga att det blev rätt många skratt då jag Jessica och Daniela var gaaaaanska trötta. Det var ju trots allt sista lektionen på en torsdag eftermiddag. Då är det tillåtet med mycket skratt!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag va galet bra på att fixa första översvängningen!;)

2011-09-08 @ 21:55:17
URL: http://danielalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0