Ointresserad?

Dricker kaffe framför Top Model. Ska försöka komma underfund med fysiken. Det går sådär...Hehe. Har liksom ingen lust att plugga. Jag vet inte om det beror på att jag är totalt ointresserad eller om det är för att jag inte har något skolplugg att göra. Då man har mycket läxor och kommande prov så vet man ju att man måste plugga. Hittills så har jag inte haft så mycket att göra i skolan, så då blir det att man skjuter upp det.  

Skoldagen var seg. Tröttsamt att ha en 2,5 timmes lång håla mellan kemin och engelskan. Kemilabben gick helt okej och engelskan med den skräckinjagande rum-presentationen överlevde man med. Toppen! Först var man mest rädd för Peter, men nu har jag insett att han är ganska rolig. (Men fortfarande väldigt läskig också, såklart!!)

/Anna  

Kommentarer
Postat av: Daniela

Intressant att vi insåg samma dag att det räcker att vara rädd, inte skräckslagen! :D

2011-09-14 @ 18:13:51
URL: http://danielalarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0