Myspys på fysiken

Efter en ytterst kort skoldag är man nu hemma igen och ska komma på hur dagen ska spenderas på bästa sätt. Seriöst. Det är mitt största problem just nu; vad ska jag göra av all ledig tid???? Även fast jag knappt går i skolan (känns det som) så är jag ändå jävligt glad varje gång det blir fredag :)  

I skolan hade vi fredagsmys =D på fysiken - Vi skulle hålla på och mäta med laser så vi behövde lite myspys-belysning för att kunna se ordentligt. Men trots att Jacob försökte göra myspys faktorn hög, så hjälpte det inte särskillt mycket... Fysiklabben var krånglig och med tanke på att det är prov nästa vecka så är jag nog inte ensam om att vilja ta livet av mig...


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0