Lugn fredagskväll

Kvällen har bjudit på kemiplugg i lugn och ro. Har gått tillbaka till A-kursen och försöker förstå hur man räknar pH och pOH genom att titta i gamla anteckningar och göra lite uppgifter i en A-kursbok som jag lånat på biblioteket. Jag måste säga att kemi är BAJSSVÅRT och APKRÅNGLIGT! 

För att fördriva morgondagn ska det tränas lite på förmiddagen. Nu när jag har köpt ett 3-månaderskort så ska det ju användas frekvent. Åker sedan ut till pappa när eftermiddagen närmar sig. Han ska fixa oljan på bilen och jag måste lämna lite pussel och plocka på mig lite träningskläder. 

Jag och Adam firar dessutom 10 månader imorgon. Vart fan tog tiden vägen????  


Testade förresten den nya marabou-chokladen. Inte den godaste jag ätit, men jag lovar att den kommer ta slut rätt fort ändå. Fast kommer inte köpa den igen tror jag.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0