Lost

Vem hade trott att man kunde ta sig igenom hela Lost-serien? Inte jag iaf! När det gick på TV var man helt fast den första och andra säsongen, sen började allt bli flummigt och extremt rörigt. Efter säsong tre slutade jag se. I slutet av sommaren tog jag dock upp Lost-tittandet igen och ska påbörja sista säsongen nu. 17 avsnitt kvar. Det ska jag minsann klara av!


Kan iaf konstatera att Lost är en serie som man måste sträck-se, annars blir man helt lost. HEHE. Det fungerar inte att se ett avsnitt i veckan, som det var när den gick på TV, utan man måste hela tiden hålla på i ett ganska snabbt tempo för att inte glömma alla detaljer och händelser. Ändå vet jag inte om jag skulle rekommendera serien. Visst, den har sina stunder men i mitten av serien börjar man förlyttas mycket i tid och folk är på så många olika ställen. Det är omöjligt att hålla koll på allt!

/Anna

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0