Klintemarknad

Det blev en tidig dag! Steg upp halv åtta för att hinna ut till Mästerby för att städa ur bilen (dammsuga, tvätta golvmattorna och dammtorka instrumentpanelen och allt annat där framme vid vindrutan. Rattmuffen dammar nämligen av sig..) och hinna tvätta lite innan det var dags att ta sig ut till Klintemarknad. 

Där blev det en årlig bakad potatis och självklart lite kola till mig och pappa (visst är jag snäll som delar med mig) =) Blev även lite smakprov av salami också! Riktig fin salami som är svindyr.

Morsade på ett par personer. Gömde mig för andra. Haha, det är så som det ska vara på en marknad ;) Vandrade runt med Adam, Viktor Rebecca och hennes bror ett tag, innan vi kände oss nöjda och avlägsnade oss från marknadsplatsen. Saknade dock att Folkeryds inte var där och sålde! Buhuuu!! 

Återvände sedan till tvättandet i Mästerby ett tag innan jag for in till Terra Nova. Har hållit på med InDesign-uppgiften sedan jag kom in. Typ strax innan fem. Alltså i typ tre timmar. Det går inte fort nej!! Finns inte en chans att vi hade hunnit detta på våra två lektioner. Inte en chans! Och vill man ha det bra så får man väl lägga ner lite av sin fritid på det... 

/Anna   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0