Jag har besegrat InDesign

Kan det vara så att jag är klar med mediauppgiften? Jag tror fan det! Behöver dock fråga Micke om ett par grejer imorgon, men det ska nog ordna sig =) Fan vad nice! Jag har slitit som ett djur och gjort sjukt mycket hemma. När man har grupparbete så ska ju alla vara deaktiga, men eftersom de två andra i min grupp inte ens hade börjat skriva sin text förra måndagen, då vi hade bestämt att den skulle vara klar, så fick jag väl ta saken i egna händer. Jag vill ju ha ett bra betyg.
Nu återstår bara att man ska skriva ihop en analys om denna broschyr och sen göra en redovisning om den nästa måndag. Sen är vi klara med det momentet. Skönt!

Men jag ska väl inte vara alldeles för lycklig.. Vi har ett helt projektarbete att få in i InDesign också. Skojsigt!  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0