Ingen ridning idag

Har inget Ind.val nu på morgonen eftersom ridläraren är i London. Så nu sitter jag i lägenheten och filosoferar, övar lite på min presentation, ser på "Doctors" och pusslar :) Ang. presentationen så är jag mest nervös över Skype, att det inte ska fungera, eller att jag inte fattar hur det fungerar och jag sitter där och ser Peters läskiga ansikte dyka upp på datorskärmen... :S Ni vet som när man spelar "The maze" och detta ansikte visas:

Då kommer jag flippa ur och stänga av datorn, det är en sak som är säker!  

Under eftermiddagens Svenskalektion så ska det skrivas en argumenterande artikel. Har förberett mig väldigt bra, enligt mig själv så jag hoppas att skrivandet kommer flyta på bra och att jag inte får tidsbrist! Dock tycker jag att skriva ihop en artikel på 90 minuter är ganska lite!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0