Ingen mer raggsocka!

Åhh vad jag vill ha en ny header! Men jag har ju ingen aning om hur man gör...Varför måste jag vara så inkompetent när det kommer till photoshop och datorer över huvud taget?? =(

Mitt mobilfodral har äntligen kommit! Wiiiiie =) Så nu slipper jag gå runt med min mobil i min gråa "raggsocka" som Jessica så snällt kallade den...

Ingen mer raggsocka för mig nu!

I själva verket var det ingen raggsocka jag hade som fodral till mobilen. Utan det var en mobilväska som jag själv sytt. Grå utanpå, vitt foder inuti och dessutom sydde jag in en kartongskiva så att fodralet skulle bli stabil och motverka eventuella olyckor som skulle knäcka mobilen på mitten.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0