Gubbjävel och tårtkalas

Gubbjävel! Hade precis tagit mod till mig och var påväg att ringa upp Peter för att göra min engelskapresentation. Å så loggar gubbhelvetet ut! Vad är detta för stil?

Min farbror fyller 40 idag så blev inbjuden på tårtkalas. Smörgåstårta och fransk chokladtårta till fika. Namnam!

Den franska chokladtårtan.

Var ju där en stund på förmiddagen idag och möttes av en massa fyllebilder på honom uppsatta lite här och var i deras trädgård. Fick mig ett gott skratt minst sagt! En tanke som har slagt mig ganska många gånger är att det nog hade varit grymt kul att festa med min farbror. Synd är att vi (pappa, jag, Karin) inte inte umgås mer med Olof och Anita än vad vi i nuläget gör. 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0