Från smart till korkad på ett kick

Efter skolan tog jag en snabb dusch och slängde mig sedan i soffan framför "Svenska Hollywoodfruar" på tv3play.se. Dom är så jävla korkade men galet underhållande! Ligger fortfarande och tittar på dem =)


Dagen börjades med Kemi. För första gången någonsin så förstod jag typ uppgifterna i boken och jag hann med alla också. Undrens tid är inte förbi! Dock så skulle vi labba också. Sjävla labben gick skitbra, men sen när man skulle förklara resultaten så stod det helt still. Helt otroligt hur fort det kan gå från det att man känner sig assmart till helt korkad och efterbliven...
Sen var det håla och slutligen engelska innan denna korta skoldag tog slut.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0