För kung och fosterland!

Sådär ja! Nu var man tillbaka igen efter ett ganska så långt uppehåll =)

Under tiden jag har varit borta har skolan börjat, vi har haft kubbturnering, Polhemolympiaden har gått av stapekn och det har varit fest för Daniela som blev myndig för ett par dagar sedan.

Livet flyter på, likaså skolan. Nu ska jag arbeta lite på min svenska C uppgift. Ska förbereda lite grejer till imorgon då vi ska skriva en argumenterande artikel på 90min. Känns som att det kommer bli tight om tid så därför ska jag vara riktigt påläst och samla mycket fakta och helt enkelt vara så förberedd som det bara går! Det var faktiskt meningen att vi skulle förbereda oss, så tro inte att jag fuskar ;)
Jag kommer att kriga för att monarki ska bevaras!

Vår fina kungafamilj :)

Jag skrev faktiskt ett brev till kungen när jag var liten, och jag fick svar!!! Coolt va! Han fick en liten pärlplatta av den svenska flaggan och så skrev jag att vi i Sanda skola brukade stå och sjunga nationalsången runt flaggstången på nationaldagen. De ni!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0