Baciller

Var ute en sväng i Kräklinbo idag. Gick runt lite snabbt, kollade läget, köpte strumpor, kollade in varpakastningen, hälsade på lite folk, köpte kola och åkte sedan hem igen. En kort visit, men det känder bra ändå för det var så GALET mycket folk så man blev helt tokig!!! Fick dock ingen bakad potatis, men det tog jag och Adam igen ikväll då vi beställde från TakeAway.

Nu sitter jag förkyld och helt grötig i huvudet. Måste vara den årliga höstförkylningen som brukar komma smygande då skolan startar och alla baciller hälsar på varandra.

Mår dock lite bättre nu än vad jag gjorde förut. Men jag antar att jag inte kommer vara lika kaxig imorgonbitti då jag vaknar. Det brukar ju kännas värst på morgonen.

Har iaf lyckats fått ihop min rumpresentation till drygt 2 minuter. SCORE!! Har även kollat in fysiken och kemin. Det går framåt!

Resterande delar av kvällen kommer bjuda på film på storbildsskärm. "Friends with benefits" blir kvällens film.

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0